Substrat per al cultiu de xiitake (Lentinula edodes), apte per a cultiu ecològic. Incorpora tot l’aliment que el fong necessita per a produir fins a 3 florides de bolets d’alta qualitat i valor gastronòmic. Varietat de xiitake de muntanya “Donko”.
És una de les formes més senzilles i espectaculars de cultivar bolets a casa, ocupa poc espai i no embruta.
El substrat s'entrega a punt per a la producció de la primera florida.
Substrat amb certificació de Producte Ecològic ES-ECO-019-CT (Agricultura UE). Certificació ecològica pel CCPAE. Elaborat amb fusta del Montseny i cereals d’agricultura ecològica.
Clàvies per inocular amb xiitake (Lentinula edodes) troncs de fins a 1 metre de llarg i 10-15 cm de diàmetre. Un cop finalitzat el procés d’incubació, el tronc resultant produirà bolets al llarg de 3 a 5 anys. Varietat de xiitake de muntanya “Donko”, una de les més apreciades a la cuina.
Disponible en format de 50 o 100 unitats. Per a 2 o 4 troncs respectivament.
El sistema de clàvies, també coneguts com a pellets o dowels, és fàcil d’utilitzar i dóna molt bons resultats per a l’autocultiu de bolets! És net i còmode d’aplicar, i resisteix millor que el gra les condicions climatològiques exteriors.
Llavor/ miceli de xiitake (Lentinula edodes) sobre gra per a la inoculació de troncs i/o substrats boleters. Varietat especialment apta per al cultiu sobre fusta, on produeix xiitake del tipus Donko, molt apreciat a la cuina.
Bolet de mida moderada, amb barret de 6 a 8 cm, de color clar i amb escames blanquinoses, carn tendra i gustosa.
Apta per a la producció/ inoculació de:
• Troncs boleters amb fusta acabada de tallar
• Substrats esterilitzats (cultiu professional de bolets)